sing myself awake, watch the branches break, no one could ever take your place







Vi var på Fotografiska idag, Ebba och jag. Verkligen fascinerande fotografier. Efter att nästan ha svimmat på grund av alla människor och den kvava luften där inne satte vi oss på McDonald's ett tag och åt iskall glass. När vi tröttnat på det gick vilse i stan och gjorde absolut ingenting. Jag älskar att göra absolut ingenting. Sedan titta på skratta-så-att-det-gör-ont-i-magen-roliga videos med Ebba och Ville hemma hos dem. Fin dag. Riktigt topp topp. Tipp topp. Fast mina fötter har gått alldeles för många kilometer och plågar mig nu.

kommentarer
skrivet av Anonym

men tipp topp då???

2010-09-04 @ 21:30:30
skrivet av Anna!

Vee Speers är underbar.

2010-09-05 @ 09:28:14

kommentera här

namn
kom ihåg mig
e-postadress

bloggadress:

text

Trackback
RSS 2.0