59

(tydligen vägrar bilder fortfarande att laddas upp. fast vi överlever nog)
Klockan är nollnolltjugo en lördagskväll & jag går hemåt mitt i kylan, som inte alls är särskilt påträngande. Bakom kylans fasad finns något lite varmare. Bortsett från mina svarta kängor är allt vitt & jag som har någon slags förkärlek till kontraster önskar att jag tagit med mig kameran för att föreviga den ultimata kontrasten - svart mot vitt. Inget behagar lämna avtryck i minnet, kameran eller anteckningsblocket längre & egentligen spelar väl inte det någon roll. Jag finns ju ändå.
Fredagskväll. Klockan halv tio kommer vi på att jag ska gå hem till Sofia för att stanna uppe till två & prata med Timrå-bor på Omegle om asiatiska rockar & tandställningar. Ganska awesome.
Lördagsdag. Vi råkar sova till halv ett, träffar Ebba & fryser ihjäl.
Lördagskväll. Klockan halv nio går jag till Sofia igen & pratar med kärlekskranka asiater på Omegle. Vilket liv vi har.

kommentarer
skrivet av sofia

omegle in my <3

2010-11-21 @ 22:51:44

kommentera här

namn
kom ihåg mig
e-postadress

bloggadress:

text

Trackback
RSS 2.0