43

en vild fantasi som dränks i lådvis nostalgi

Så passerade ännu en dag. En lördag. Förmiddagen gled iväg så som lördagsförmiddagar brukar göra. Eftermiddagen också. Inte förrän vid halv elva hände något. I mörkret vandrade jag iväg i min nya mörkblå kappa för att träffa Ebba & Ville & gå till Vasaskolan där vi hoppade på den förbjudna studsmattan, klättrade på taket i en storm av adrenalinkickar, lekte Bamse bland träden & genomsökte skolgården efter annat vi brukade göra i lågstadiet. Nostalgi är ett fint ord. Sedan somnade vi & jag kom hem för en timme sedan.

bilden är mer än ett år gammal, från när jag var hos dem i frankrike. (döda mig inte snälla)

kommentarer
skrivet av ebba

men vadfan emma!!!! lägg aaav du kan ju haaaa DEN bilden, dö!!! (lol)

2010-10-03 @ 15:11:03
skrivet av Bianca

Sv; har redan mörka ögonbryn så de vore inte en issue

2010-10-03 @ 15:13:23
http://rioor.blogg.se/
skrivet av inte ebba

du är dum, jag ser katstrofal ut.

2010-10-07 @ 16:38:07

kommentera här

namn
kom ihåg mig
e-postadress

bloggadress:

text

Trackback
RSS 2.0