60

Den isande, hårda vinden placerar omsorgsfullt hårslingor framför mitt ansikte & får ögonen att slutas i självförsvar. Tänk om man kunde röra vid den? Lyfta ett finger & stoppa den. Då kunde man kanske slippa bli vält på marken för att bli ett med de gamla höstlöven. Är det vinter nu? Du säger att hösten varar så länge löven omsluter jordytan, men i så fall tar hösten aldrig slut. Även under vintern finns löven kvar under det där glittriga & återtar sin hedervärda plats när det smält bort. Vad jag vill säga med det är oklart, men allt är hopsmetat just nu & jag orkar inte riktigt bry mig. Idag har jag & Sofia tränat. På ett gym. & fortfarande är det omöjligt att ladda upp bilder. som om jag hade några bilder att visa

kommentarer
skrivet av elvira

du skriver så fantastiskt! bli författare eller poet eller något liknande, snälla!

2011-11-11 @ 19:20:57

kommentera här

namn
kom ihåg mig
e-postadress

bloggadress:

text

Trackback
RSS 2.0