46

but my words are frail, not audible, they do not even convince me, perhaps they are untrue
Jag har spillt te på mitt tangentbord vilket är anledningen till att jag sitter och skriver på pappas mystiska high tech-tangentbord, vilket också är anledningen till att bloggen har varit orörd hela helgen (som förövrigt gick ut på att springa omkring i Kungsträdgården och agera Katy Perry med Ebba, Bella och Won som filmfotografer och bada i Mörbybadet med fina vänner tills fingrarna, hela kroppen, förvandlats till bleka, mjuka russin). Nu lyssnar jag på detta och undrar vad jag känner. Var är mina känslor? Jag vet inte. De drunknade.


kommentarer
skrivet av Hanna

åh vad fint. speciellt slutet.

du är duktig, du.

2010-10-12 @ 08:56:26
http://fightthefight.blogg.se/
skrivet av Annapanna

Hej Emma. Vet du. Jag har Noel Gallaghers autograf. Noel Gallagher som i Oasis.

2010-10-12 @ 19:55:21

kommentera här

namn
kom ihåg mig
e-postadress

bloggadress:

text

Trackback
RSS 2.0