42

you are raining in, i can't escape that feeling. you're dripping into the buckets i have placed, where damage isn't already done. i saw you on bus 15 heading north to take the train. everyone looks the same, still we have different names




Det var fredag igår. Sista sjung-hur-mycket-&-högt-du-vill-dagen, sista elevens val-dagen. Jag kommer verkligen, verkligen sakna det. Nu är det dags för ändlösa mattelektioner, läxläsningskvällar & sömnbrist igen. När sista minuten av skoldagen flugit iväg sprang jag omkring ett tag med Ebba & Won innan jag satte mig i en tom tunnelbanevagn mot Enskede för att träffa fina konfirmationsmänniskor. Ligga i högar på madrasser, prata minnen & äta lantchips i mängder. När klockan närmade sig två började jag ta mig hemåt & efter ett par missöden med tunnelbanor & bussar var jag hemma & kan konstatera att Stockholm är obeskrivligt vackert halv tre på natten genom ett repigt tunnelbanefönster.

kommentarer
skrivet av Bianca

Re; haha jodå jag håller på o lägger upp dem nu! ;) och tack :)

2010-10-03 @ 00:58:30
http://rioor.blogg.se/

kommentera här

namn
kom ihåg mig
e-postadress

bloggadress:

text

Trackback
RSS 2.0