38


Mina fingertoppar får ett nytt grepp om de snövita pappersbladen och ännu en sida full av svarta bokstäver blir synlig. Med glasklar blick dansar mina ögon (som egentligen vill slutas och låta kroppen glida in i den dvala den suktar efter, men fina böcker är mot förmodan den bästa energikällan) över sidorna medan hjärnan tolkar den underbara texten jag ser. Boken heter Snart är jag borta och är världens finaste.
Tidigare idag satt jag i ett kök tillsammans med Ebba, Ville och Keigo och gjorde sådant man alltid borde göra egentligen. Drack smoothie, tittade på dåliga tv-program och lekte med dammsugare.

kommentarer
skrivet av martina

å den vill jag läsa.

2010-10-09 @ 02:56:44
http://martinav.blogg.se/

kommentera här

namn
kom ihåg mig
e-postadress

bloggadress:

text

Trackback
RSS 2.0