29

här kommer rädslan, gamle vän, när alla fjärilar i magen vaknar upp, viskar välkommen hem


Den sista dagen av vår klassresa försvann fort som vinden. Hela dagen längtade vi hem, önskade oss bort från båten. Packade, städade, åt godis, frös, tänkte att snart, snart är vi hemma i älskade Stockholm igen. Nu är jag hemma och det gungar fortfarande i mitt huvud. Såhär i efterhand känns det faktiskt riktigt bra, trots att vi var så negativa till allting när vi var på Constantia. Men nu saknar jag det nästan. Men bara nästan.

kommentarer
skrivet av Anna

Klassresor är tråkiga, men man gör det för att vara hela klassen hopbuntade i något som inte är en skola. Det är min psykedeliska åsikt i alla fall.

2010-09-12 @ 22:08:47

kommentera här

namn
kom ihåg mig
e-postadress

bloggadress:

text

Trackback
RSS 2.0