make way for winter's eerie glow


Jonathan Johansson.


Familjen.


Under Familjen kom Martin Sköld och Markus Krunegård, som jag inte fick någon bild på, ut på scen. Ganska fantastiskt.



Belle & Sebastian. Magiskt.


Sedan hände det ofattbara. Nina, Mitchan och några andra blev uppdragna på scen och fick dansa med Belle & Sebastian.


Robyn. Vi var trötta och satt mest i gräst.

Fredag. Första dagen på popaganda. Jag mötte upp Nina och Mitchan, som hade köat alldeles för länge. Vi var först och vid insläppet, som var en halvtimme för sent, sprang vi till stora scenen, satte oss lutade mot kravallstaketet och gjorde oss hemmastadda. Där skulle vi spendera i princip hela dagen. Det var alldeles för kallt och gåshud bosatte sig på mina bara ben och stannade där hela dagen och kvällen. Blåmärken värker nu på mina höftben och revben efter trycket mot kravallstaketet, men det är en skön känsla. Jag tog bara konsertbilder den dagen, men det var ju faktiskt konserterna vi var där för i fredags. Mest Belle & Sebastian.

kommentarer

kommentera här

namn
kom ihåg mig
e-postadress

bloggadress:

text

Trackback
RSS 2.0