and that black rock in your bedroom, i hope you'll climb it soon


The Concretes.


Vit Päls. Vi låg i gräset och lyssnade.



Vi började Hästpojkens spelning i gräset, men efter halva trängde vi oss in och dansade.


The Sound of Arrows



Shout Out Louds var fantastiska.


Vi såg The Magic Numbers spelning från kullen. Det började bli mörkt.

Lördag. Andra dagen på popaganda. Vi möttes där två timmar efter insläppet och allt var mer som jag hade föreställt mig att det skulle vara. Ligga i gräset och lyssna på musiken, springa mellan scenerna och tränga sig in i folkmassorna när det var bra band som spelade. En helt underbar dag, verkligen. Kylan var inte lika påtagande, kanske för att vi inte satt i skuggan framför scenen hela dagen, kanske för att jag hade bättre kläder på mig. Däremot slutade det värre än vi kunde ana.

kommentarer

kommentera här

namn
kom ihåg mig
e-postadress

bloggadress:

text

Trackback
RSS 2.0